Våre turnpartier trener i gymsalen på Hauglia skole på Flateby og er åpne for alle. Det er ingen krav til forkunnskaper eller at man skal beherske spesifikke turnferdigheter. Under finner du mer infomrasjon om tilbudet til de ulike aldersgruppene. Vi har også egne voksenpartier.

I timeplanen finner du informasjon om når de ulike partiene trener.

GruppeTidHovedtrener
Foreldre og barn (for barn født 2021)Torsdager 17:00-17:45 og 17:45-18:30Nina Gutrud
4-års partiet (for barn født i 2020)Tirsdager 17:00-17:45Betina Halvorsrud Sori
5-års partiet (for barn født i 2019)
Tirsdager 18:00-18:45Betina Halvorsrud Sori
6-års partiet (for barn født i 2018)
Onsdager 16:00-17:00 (i SFO tiden)Nina Bergskaug Næssvold
Junior 1 partiet (for barn født i 2017)
Onsdager 17:30-18:30Linda Ygranes
Junior 2 partiet (for barn født i 2015-2016)
Onsdager 18:30-19:30Linda Ygranes
Ungdomspartiet (for barn født før 2015)
Mandager 18:15-19:45Linda Ygranes
Corebar (for voksne)
Onsdager 20:00-21:15Hege Bergskaug
Styrke (for voksne)
Mandager 20:00-20:45Helene Munch

For påmelding, trykk her.

Foreldre og barn
Barn og foreldre, 3 år
Her legger vi vekt på god motorikk og bevegelsesmønster fra ung alder. Treningen er lystbetont og man varierer mellom ulike stasjoner og utfordringer for barna. Gymlek er et konsept utarbeidet av Norges Gymnastikk- og Turnforbund som ligger til grunn for vår aktivitet.

Foreldre og barn stiller i treningstøy. Barnet bør være fylt 3 år før turnstart.

NB! Det er kun barnet som skal meldes på partiet.

Gymlek
Barn 4-6 år
På disse partiene legges det vekt på god motorikk og bevegelsesmønster. Treningen er lystbetont og man varierer mellom ulike stasjoner og utfordringer for barna. Gymlek er et konsept utarbeidet av Norges Gymnastikk- og Turnforbund som ligger til grunn for vår aktivitet.

Junior
2.-4. klasse
På disse partiene legges det vekt på god motorikk og bevegelsesmønster. Treningen er lystbetont og man varierer mellom ulike stasjoner og utfordringer for barna. Det brukes ulike apparater og utstyr som bidrar til økt mestring og idrettsglede. «Idrettens Grunnstige» er et konsept utarbeidet av Norges Gymnastikk- og Turnforbund som ligger til grunn for vår aktivitet.

Grunnprinsipper som blir brukt på tidligere partier er grunnlaget for å oppnå progresjon og mestring.

Ungdom
5. klasse og oppover

Voksenpartier
Aldersgrense 17 år
Corebar - en krevende og spennende treningsform med høy intensitet som forbedrer styrke, utholdenhet, smidighet og balanse. Med en bøyd stang trenes kjernemuskulatur etter inspirasjon fra yoga, dans, aerobic, pilates og kampsport.

Styrke - enkle øvelser som passer for alle!